BFU: Chyba pppd 16

Gratz Jaroslav xgratz01 na stud.fee.vutbr.cz
Pátek Červen 8 12:59:28 CEST 2001

On 8 Jun 2001, David Rohleder wrote:

> No tak treba Debian (abychom byli konkretni) se pri instalaci ssh
> zepta: Chces nastavit suid bit u ssh? Jsou k tomu nasledujici duvody:
> bflmpsvz, pokud si nejsi jisty zvol ne.

To je idealni reseni. Ale kolik distribuci krome debianu to tak dela?

> Postup, kdy budu v pripade, ze neco nefunguje, prihazovat suid bity na
> vsechno, co mi prijde pod ruku (v tomto pripade kppp) je nesmyslny.

To samozrejme ano. Ale v tomto pripade to tak nesmyslne nebylo. Ja se jen
snazil puvodnimu tazateli pomoct, jestli mate nejakou lespi radu, tak sem
s ni.

J.G.