Tunel na MS SQL u providera

Bukovansky na atcomp.cz Bukovansky na atcomp.cz
Pátek Červen 8 14:13:43 CEST 2001

> MS SQL jede IMHO (mj) pres TCP/IP a jediny port.

No to jede... Pres 1433...

> takjze reseni je velice mnoho a vse zavisi na nastaveni
> providera (co ma povolene a co vas necha)

Nene, u providera to neni za zadnym FW...
Jedna se mi o to, ze vyvojari jsou na lokalni siti
(192.168.42.x/255.255.255.0), a chcou se pripojovat na
nas vlastni SQL server (ktery jede spolecne s IISkem
na nasi vlastni masine a ma normalni IP adresu).
Jako proxy/fw tady bezi jeden linux-box (ktery vidi pres
dve sitovky jak ven do Internetu, tak do lokalni site).

Dekuji.

S pozdravem

Richard Bukovansky