Distribuce podle bezpecnosti?

Vaclav Ovsik Vaclav.Ovsik na i.cz
Pátek Červen 8 14:43:20 CEST 2001

Protoze jsem zde pred casem uvedl asi ponekud nesikovne
dotaz s odvolanim na nejmenovaneho cloveka a ten si precetl reakce
v konferenci (dal jsem mu odkaz) :-), musim uvest veci na pravou miru.
Nekteri jedinci si vysvetlili potrebu bleskurychlych updates
jako neschopnost toho cloveka. Ten si to pochopitelne vzal osobne
a je na me nastvany. (ackoliv nebyl jmenovan)
Holt se neumim spravne vyjadrovat. Tak prosim vysvetlujici mail: