odpocet na pozadi

Pavel Studnička pavel.studnicka na ateso03.cz
Pátek Červen 8 15:55:05 CEST 2001

Ano ten script používá pro výběr voleb z menu case a read vstup od uživatele. V menu je volba 0 která produkuje logout. Asi by stačilo při čekání na read nějaký timeout který by pak autom. spustit volbu 0, ale nějak nemůžu přijít jak na to. Poradíte ?

Díky všem PavelS.

Dne Pá, 08 čen 2001 jste napsal(a):

> A ten skript cte vstup od uzivatele jak? Co treba nejaky timeout behem
> toho cteni?

A nebylo by jednodussi pro dany ucel nastavit promennou bashe TMOUT?
RTFM! :-)))

--
S pozdravem

                      Karel Salavec