RH 7.1 -> ssh -> HP-UX 10.2 problem - obstojne vyreseno

David Jez dave.jez na seznam.cz
Pátek Červen 8 16:05:46 CEST 2001

> May 29 14:31:33 hp730 sshd[13736]: WARNING: /opt/ssh/etc/primes does not
> exist, using old prime
>
> primes na HP jsem doplnil (nakopiroval jsem z RH 7.1), takze
> v logu to uz nerve. Chyba spojeni vsak zustala (bad packet length).

> Dik, pomohlo povoleni pouze ssh 1 (sshd_config - Protocol 1).
> Ssh 1 chodi obousmerne OK. Budu dale koumat nad ssh 2.
  Neni zapotrebi ten protokol zakazovat. pokud si stahnes zdrojaky openssh
a prelozis a nainstalujes, tak by tam mel nainstalovat i soubor
/usr/local/etc/primes a pak to vse slape jak ma.
  Protokol pak muzes nechat 2, 1

PS: signaturu o mature uz vynechavam ;-)))
 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na fest.stud.fee.vutbr.cz