KOMERCE - skoleni Linuxu?

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Pátek Červen 8 16:29:19 CEST 2001

> Paket s cim ? S nejakou zavadnou informaci ? Do TENu nemuze byt pripojena
> komercni organizace nebo PC , ale kazdy kdo sedi u PC pripojeneho do TENu
> je jaksi soukroma osoba a neni mi jasne jak chcete posuzovat cloveka
> sediciho u PC zda splnuje AUP. AUP se jaksi osob netykaji. Kdyz nekdo
> pracuje v nejake firme a sedne si k PC nekde jinde generuje potom firemni
> provoz nebo svuj vlastni ?

IMHO to je u Vas podobne ako u nas. A problem je ten, ze subjekt pripojeny
do akademickej siete nesmie poskytovat pristup tretej osobe(pokial na to
nema zmluvu). Jednoducho ide o vylucenie toho, aby niekto zarabal na ukor
druheho. Cize ak Vy robite skolenie iba na pocitacoch a nevyuzivate k tomu
pocitacovu siet(napr. na naucenie narabania s internetom), tak je vsetko
oukej. Ale pokial vyuzivate pristup k internetu(zabezpeceny TENom), tak by
ste mali mat IMHO dohodu s TENom resp. CESNETom, ze mozte poskytovat
sluzby(prenosovu kapacitu) tretej osobe(ludom, ktori su na skoleni).

--
      Jan 'EIS' Satko       Slovak University of Agriculture
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2