Znalosti o scanerech

Dusan Jirasko Dusan na DWSoft.cz
Pátek Červen 8 16:33:37 CEST 2001

Ahoj Jiri ..

 Jj> Hm ... mne taky ne :( Uz se s tim peru pekne dlouho. HP SJ 5370C. (ten
 Jj> na SCSI toho moc nenaskenuje :) - takze nezbyva, nez zkouset ParPort,
 Jj> ci USB. Oboji skoncilo fiaskem). I kdyz modul kernelu hp5300.o to pri
 Jj> hotplugu natahne .... Nevite nekdo, jak by vlastne melo fungovat to
 Jj> SCSI via USB? Mne se po natazeni hp5300.o aktivuje /dev/usb/scanner0,
 Jj> ale ze by vzniklo nejake "virtualni" scsi zarizeni - to ne. -- Jiri
 Jj> Santolik
Mam HP 5300C a emulaci USB-SCSI sem musel rozject tak, ze jsem nesmel mit v
kernelu podporu USB scanners. Pak po natazeni usbscsi se mi vytvoril dalsi
SCSI controller a na nem zminovany scanner.

Bohuzel to je asi tak vse, co se mi podarilo s timhle scannerem provest.
SANE ho pak sice vidi, ale kdyz na nej posle nejakej cmd, tak mi kompletne
vytuhne USB. :-((

ByE,
      Dušan Jirásko
 Web : www.DWSoft.cz          E-Mail : Dusan na DWSoft.cz