RAM

Michal Vymazal gandalf na mbox.vol.cz
Pátek Červen 8 16:58:50 CEST 2001

Filip Cejka wrote:

> jake procesy bezi vidim i v KDE System Guard

> nemyslim ze jsem schopna rozlisit co tam nema co delat :(

> 2.4.3.-20mdk (bez uprav)

> da se to udelat v tom KDE System Guardu? nevim co je potrebne a ne a nechtela
> bych neco pobabrat :-)

To babrani je prave ono, je to zaklad k nauceni se:-) Dobre tak ne. Ale
X-server musime ukoncit, aby jsi zjistila, co bezi v systemu (bez X). Az
vyladis system, muzes ladit X. Co takhle zaslat vypis ps ax (z konzole a
bez X?) Jednoduse dej ps ax > soubor a obsah toho souboru posli sem do
konference. Treba bude tu "spotrebu pameti" mit na svedomi nejaky ten
"nenazrany" demon. Obvykle to tak byva.

Neboj se konzole. Co se v konzoli naucis, na vsech Unixech/Linuxech
uplatnis.

Services lze nastavit v KDE v kontrol-panel.
Michal

--
Michal Vymazal
gandalf na mbox.vol.cz