Par drobnych otazek...

Pavel Faltynek faltynek na kn.vutbr.cz
Pátek Červen 8 18:32:29 CEST 2001

Dobry den,
mel bych "$SUBJ"

1) Ohledne konference: pouzivam pine a docela bezny pripad je, ze urcity
blok prispevku mi prijde dvakrat. Proc?

2) Jako WWW prohlizec pouzivam Netscape a Mozillu. Prvni je rychlejsi,
druhy ma peknejsi zobrazeni pisma. V posledni dobe, nevim proc, Mozilla je
"nejaka zdechla" == velice pomala, strasne dlouho nacita stranky, a kdyz
ma stranka obrazky, nacte vzdy jen jeden. Po pravem kliknuti na obrazek a
volbe show image se obr. zobrazi, ale jako nova stranka ve stejnem okne,
cili je tam sam. Posleze Back zapricini to, ze se dostanu pred onu
stranku, na ktere jsem chtel zobrazit obrazek. (No, doufam, ze to neni moc
zamotane...) Netscape to zvlada okamzite. Problem v siti je
vyloucen. Nedavno jsem upgradoval Mozillu na 0.9, tusim, ze to bylo z
RPM, ale zacalo to delat pozdeji...

3) Pouzivam GNOME, protoze KDE je pro me nevyslovne pomale a nepouzitelne,
   zvlaste to nove.
  3.1) Po startu se na plose objevi par ikon s odkazy na diskova
       (mount) zarizeni. Jak se jich zbavit? (mazat nepomuze)
  3.2) Na prepinani klavesnice pouzivam GKB applet. Ten se po startu
       "zcvrkne" do maleho ctverecku (cca 5x5 pixelu) a musim se na nej
       trefit a rucne nastavit Size/Normal resp. Small... Proc to dela?

4) Existuje nejaky vhodny prohlizec grafickych souboru ala ACDSee z Win32?
   (zoom, fullscreen, slideshow, rychlost apod...) Zkousel jsem ee, ale ma
   problemy s rychlosti a nelze zoomovat obrazek.

5) Existuje pro Unix nejaky lang/cesky cesko/lang slovnik ci
   databaze? Kde lang = latina, cizi_slova.

Diky za namety.
  Pavel Faltynek