poradte s vyberem hardware

Martin Koníček martin.konicek na atlas.cz
Pátek Červen 8 19:33:36 CEST 2001

Ahojky vsichni, doufam ze vam nebude vadit trochu offtopic tema. Jelikoz se mi stara zakladni deska nezda spolehliva, chtel bych si koupit novou spolu s procesorem.

Me by zajimalo, jakou mam zvolit platformu (Intel, AMD) a desku (nejlepe nejaka MSI). Jde mi hlavne o kvalitu spise nez o vykon. Nevi nekdo o necem totalne bezproblemovym pokud mozno v Linuxu i Win.

Moc diky,

--

Martin Konicek

-->> www.volny.cz/martin.konicek <<--
-->> http://in.egarden.cz <<--
-->> www.proxomitron.zde.cz <<--
-->> http://archiv.3web.cz <<--

PGP Finger: EC11 A3DC 9DB4 FFB9 D83C  5542 F3EE 0324 4563 652C