Software 602 (was jiny subject)

Jarda Kosulic jarda.kosulic na centrum.cz
Pátek Červen 8 20:05:44 CEST 2001

> a chodi vam to wine dobre? v posledni dobe se wine zbavovalo servisniho
> threadu, takze je zase trochu nestabilnejsi. (BTW mate taky ten pocit, ze
> vzdycky, kdyz zacne byt sabilnejsi, taxe udela zasadni zmena v
archittekture ;-)

Ani moc ne :((( vetsina veci mi tam nefunguje. IMHO je na tom jeste hodne
prace, nez se to bude dat rozumne pouzit. Ale je to asi i tom, ze nemam ted
moc casu si s tim hrat a ty Windowsi veci stejne moc nepouzivam ;o) jen ten
office by bodnul. BTW myslite, ze by byl problem pro firmu Software602
uvolnit verzi sve kancelare pro Linux (a dalsi systemy jako BeOS apod.)
podle me by to od nich bylo minimalne hezke a mozna by se to vedle
StarOffice (moc komplikovane) a KOffice (moc neschopne) mohlo prosadit. v
Cechach urcite, co myslite?

s pozdravem
jarda