Winmodems - HOWTO

Ing. Vlastimil Pospichal vpospichal na centrum.cz
Pátek Červen 8 23:04:34 CEST 2001

Doporucuji zmenit poradi: Nejdrive se poohlednout po poctivem externim
modemu a pak ten interni smejd hodit do popelnice. Prospeje to i
Windowsum, prestanou pak padat (nekdy) a trochu je to zrychli. Vysledek
je lepsi, nez overclocking.

Vlastik