Winmodems - HOWTO

Michal Vymazal gandalf na mbox.vol.cz
Sobota Červen 9 12:33:41 CEST 2001

Radek Vybiral wrote:

>Souhlas. Skoda kazde namahy s Winmodemem. Modem se kupuje na delsi dobu,
>takze dat o 1.000 vic mi nepripada jako vyhozeny penize.
>
>R.V.

Ona vetsina internich modemu predstavuje riziko. U extreniho modemu mate
jistotu, ze pracuje s korektnim /dev zarizenim (seriovy port). Mate ale
nekdo naprostou jistotu, ze je tomu tak u internich modemu? Ja vim, ze k
nim opet jadro pristupuje pres nejake to /dev zarizeni, ale jak je to
dal? Urcite neni moznost (u interniho modemu jak to obejit?). Pokud
nekdo budete mit odkaz na dokumentaci v tomto smeru, byl bych vdecny.

--
Michal Vymazal
gandalf na mbox.vol.cz