instalace Via_686_audio pod RH7.0

Václav Brožek xbroze01 na stud.fee.vutbr.cz
Sobota Červen 9 13:45:00 CEST 2001

Dobry den,
mam problem nainstalovat pod RedHat7.0 ovladac pro onboard zvukovou kartu
Via_686. Nasel jsem jsi ovladace pro RH6.2 ve formatu tar.gz . V baliku
je instalacni skript, ktery ale probehne pouze, detekuje-li jadro 2.2.14-5.0 .
Prepsal jsem jej tedy, aby jel pod mym 2.2.16-22 . Ihned pri instalaci
a pri kazdem bootovani nebo pri spusteni insmod se mi pri nacitani ovladacu
vypise hlaska priblizne typu
...soundcore.o : unresolved symbol register_chrdev_R1522bfa7
(pardon za nepresny zacatek, mam tu hlasku zkopirovanou na diskete, kterou jsem
nechal doma, muzu ji vsak kdykoli pozdeji na pozadani poslat).
Na Internetu jsem uz hledal a nasel jsem podobny problem, ktery byl resen
vytvorenim baliku RPM pomoci prikazu rpm -ta jmeno_puv_baliku.tar.gz a nasledna
prosta instalace tohoto RPM pomoci parametru -Uvh. Toto mi take neslo. Opet
jsem obdrzel hlasku o chybe, tentokrat mohu presne reprodukovat:
rpm -ta tun-1.1.tar.gz && rpm -Uvh
 Položka Name musí být v balíčku přítomna: (main package)
 Položka Version musí být v balíčku přítomna: (main package)
 Položka Release musí být v balíčku přítomna: (main package)
 Položka Summary musí být v balíčku přítomna: (main package)
 Položka Group musí být v balíčku přítomna: (main package)
 Položka License musí být v balíčku přítomna: (main package)

Co s tim?