radiokarta sf16 fm2

rad0 misovic rado na freejane.sk
Sobota Červen 9 16:11:55 CEST 2001

On Thu, Jun 07, 2001 at 03:05:57PM +0200, Karel Salavec wrote:
> Dne Čt, 07 čen 2001 jste napsal(a):
>
> Ja mam
> crw-------    1 karels   root      81,  64 led 28  2000 /dev/radio0

vdaka.

> Jinak: kratky pohled na http:/hardware.penguin.cz rozhodne nezaskodi

neada mi nerypnut si... A akoze *CO* tam najdem?! Ved tam je ta karta iba
spomenuta a nic podstatne  som tam nenasiel. Nechapem preco sa tym sajtom
vsetci tak strasne ohanaju, doteraz som na nom vzdy zacinal hladanie ale mam
dojem ze hodnota tych informacii typu ide/nejde... No neviem asi ma tu nikto
zacne bit, ale mne este hardware.penguin.cz nepomohol.

					rad0

--

raTboy  --> radovan misovic
email  : 0misovic na st.fmph.uniba.sk || ratboy na pantheon.sk