PCI audio interface (was Re: Jakou zvukovku?)

David Jez dave.jez na seznam.cz
Neděle Červen 10 15:56:05 CEST 2001

  Ahoj,

> Specifikace AC97 je tady
> ftp://download.intel.com/ial/scalableplatforms/ac97r22.pdf

  Pokud tu zvukovku vlastnis tak se toho ujmi ;-)
  Jinak jen technicka: Komunikace pravdepodobne sjednocena bude, ale rozhodne
ne pres AC'97. Pravdepodobne to bude nejaky vlastni postup Yamahy.
  AC'97 jako takove je pouze _analogove_. Je to ale zase zhovadilost od Intelu
a slouzi pouze pro D/A prevodniky honosne nazyvane zvukovky (ano, kvalitni
D/A na paralelnim portu bude lepsi nez AC'97 :-) nebo pro winkrapy (AMR),
nebo pro oboje (zasuvne karty do slotu AMR a konfigurace na desce: modem x
zvukovka). O midi tam neni vubec ale vubec ani zminka.
  Takze AC'97 asi nebude to prave jahodove co jsem sledoval tento thread :-(

  Co se zvukovky tyce, ja jsem si zvykl na Opti 82C931 chipset a nemam s nim
problemy. Pokud nekdo _opravdu_ potrebuje MIDI, stejne nepouziva sumitka ala
sb live platinium a podobna zverstva. A navrch je stejne lepsi spojit zvukarnu
se syntakem pres MPU-401 ;-)

PS: nevi nekdo jak je na tom Yamaha SW-60 XG pod Linuxem abych nemusel moc
patrat?
 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na fest.stud.fee.vutbr.cz