Programovani: Spojeni dvou bodu

Milan Kopacka mkop5230 na ss1000.ms.mff.cuni.cz
Neděle Červen 10 15:57:15 CEST 2001

On Sun, Jun 10, 2001 at 03:48:09PM +0200, Pavel Faltynek wrote:

> Priklad: pripojit se na pop3 port na server a stahnout postu apod.
> Jde mi hlavne o to, jak ustavit spojeni na konkretni port vzdaleneho
> systemu a oznamit mu, na jakem portu s nim chci komunikovat.
>
> Pokud jste nekdo ochotni poradit ci odkazat na vhodny zdroj informaci,
> budu vdecen.

* Zdrojaky Vaseho oblibeneho klienta Vaseho oblibeneho protokolu
* Cokoli najdete na webu k tematu "BSD sockets programming"
* jestli sezenete, pak kniha
    W. Richard Stevens: Programovani siti operacniho systemu UNIX

  Milan Kopacka