Xfs error

9r na seznam.cz 9r na seznam.cz
Neděle Červen 10 16:51:43 CEST 2001

Pavel Faltynek wrote:

> Mne se tohle stavalo jednoduse tehdy, nebyl-li xfs pred pokusem o spusteni
> Xu zapnuty.
> Probiha Vam korektne start X Font serveru? Mate ho spusteny pred startem
> X?

pravdebodobne ne. imho je cely problem v tom, ze xfs z nejakeho duvodu
nenastartuje, a xy potom prirozene nejdou, protoze maji v konfiguraku
jedinou cestu k fontum, kterou je prave lokalni fontserver na adekvatnim
portu. a kdyz tam neni, nejsou fonty. navrhuju zpacifikovat xfs (nebo
dopsat do konfigurace x cesty k fontum tam, odkud je bere xfs. x server
si je umi cist i sam, coz je podle mne nekdy lepsi - napr. pokud xy
nejdou stale, nema smysl, aby v pameti visel nekolikamegovy xfs
(spousteny pri bootu). ja to tak resim. takze pripsat cesty a pak jenom
chkconfig --del xfs.).

--
NOTE FOR WINDOWS (TM) USERS: I AM NOT LIABLE TO YOU FOR ANY SOFTWARE OR
HARDWARE DAMAGE, SYSTEM MALFUNCTION OR DATA LOSS ARISING OUT WHILE YOU