Mail server

Josef Stach stach na proof.cz
Neděle Červen 10 22:09:39 CEST 2001

> A na jakem stroji ti to bezi? Kolik mas klientu.
> Co vsechno to umi. A hlavne jake pouzivas klientske mail klienty.

Pentium 150 / 64 MB RAM

Exim pouzivam jako mail server na prijem posty primo pro moji domenu a jako
SMTP.
Qpopper jako POP3. A fetchmailem si jen stahuju svoje maily z jinych
serveru.

Ve vysoke zatezi jsem to netestoval. Ale co je prijemne, to jsou pametove
naroky.
Sendmail se mi zdal moc tezkopadny a navic ma prisernou konfiguraci. Na to
nemam cas.

Co se tyce tech klientu, tak jsem zkousel outlook, netscape, balsu, kmail
atd... Bez problemu.

Vic informaci ziskate na webu. (viz odkazy na freshmeat.net)

J. Stach