nenezrana mozilla

Lubos Lunak l.lunak na sh.cvut.cz
Neděle Červen 10 22:15:31 CEST 2001

Pavel Kankovsky wrote:

> Ovsem kdyz PIC nepouzijete, tak za normalnich okolnosti nebude sdilene
> prakticky nic, cili to bude zrat pamet jeste tisickrat vic. A kdyby se
> pouzil mnou popisovany trik, tak to vyjde prakticky nastejnou. Ergo
> tvrdit, ze PIC zere pamet, je dost zavadejici.

 Aha ... takze kazda KDE aplikace ma rekneme minimalne >150KB nesdilene
pameti navic kvuli tomu, ze to developeri gcc/binutils zatim neudelali
lepe, a tvrdit, ze PIC zere pamet je zavadejici ? No, nakonec proc ne, da
se na to divat i optimisticky a rikat si, ze je skvele, uz aspon casti
knihoven jdou prelozit jako sdilene. Kazdopadne doufam, ze ted, kdyz uz o
tehle vecech vi, ze s tim neco udelaji.

> Tak si polozme otazku: proc se toho pri startu KDE deje tolik? :)

 Tak si polozme otazku: proc se toho pri startu Linuxu deje tolik ? :)
pripadne
 Tak si polozme otazku: proc BlackBox nebo WindowMaker toho neumi tolik (
jako KDE ) ? :)

 Tak jako tak, bez nasledneho sahani do nejakych zdrojaku je tohle uz
debata o nicem.

 Lubos Lunak
--
 l.lunak na email.cz ; l.lunak na kde.org
 http://dforce.sh.cvut.cz/~seli