Unresolved symbol

Pondělí Červen 11 10:03:59 CEST 2001

On Mon, 11 Jun 2001, Bob wrote:

> Do RH 7.1, jadro 2.4.4 jsem doinstaloval z rpm urcenych pro rh7.1
> driver pro zarizeni (tun a tap device), ktere ma delat virtualni tunel
> s pomoci softu VTun. Po instalaci rpm a spusteni depmod -a zahlasi na
> modulu /lib/modules/net/tap.o (nepomuze ani jeho presunuti do /net
> odpovidajiciho adresare a verze kernelu) unresolved symbol.

Je dost vhodne, aby si odpovidala verze jadra, proti ktere byl modul
kompilovan, a verze, na ktere to chcete provozovat. Specialne v situaci,
kdy je zapnuto verzovani symbolu. Premistovani modulu do jinych adresaru
nemuze z principu problem odstranit. V prvni rade zkuste ten modul
znovu prelozit ze zdrojaku (pochopitelne za predpokladu, ze mate
v /usr/src, nebo odkud si to bude tahat soubory, spravnou verzi zdrojaku
od jadra).