KOMERCE - skoleni Linuxu?

Pondělí Červen 11 10:17:24 CEST 2001

> suhlasit), ze do svojej lokalnej siete moze komerne zapojit hocikoho. Len
> mu nesmie dat pristup do TENu. Napr. si spravia nejaku lokalnu cvicebnu na
> hranie sietovych hier za peniaze alebo nieco podobne.

	Vzhledem k tomu, ze trosku znam mistni podminky, tak opravdu chci
videt, jak prave na tu akci predelavaji routovani po ucebnach... (na VUT
se napr. routuje kompletne dynamicky, to by byl 'poradek', kdyz je to
rozdelene po C adresach a ne po ucebnach...)

PS: Ja nerikam, ze to technicky neni mozne, ja rikam (a za tim si
stojim), ze to __nikdo nedela__ a alibisticky se schovava, ze to jde a
ze to urcite tak bude...

Vyvoj software, Intranet / Internet          Anenska 11, 602 00  Brno