Inicializacia serioveho portu

Stanislav Meduna stanom na etm.at
Pondělí Červen 11 09:53:30 CEST 2001

Ahojte,

nie tak davno som sa tu pytal, ci sa da rozchodit polling rezim
pre seriove porty, kedze mi na starom notebooku "z nicoho nic"
prestali chodit interrupty. Pokial sa take niekomu stane, pozrite
do BIOS-u. Pokial som v BIOS-e povolil IrDA port, ktory v tej
masine vobec nie je, zacalo vsetko chodit ako ma :-))) Su veci
medzi nebom a zemou...

To ale vyvolava otazku: co do certa BIOS okolo interruptov nastavi,
ze to Linux (a btw ani Win 98) nezresetuje? Alebo pozivaju notebooky
(toto bol konkretne Altima Virage II, klon Twinhead Slimnote 5100)
az tak specialne chipsety, ze co BIOS raz zmeni, Linux uz neuvidi?

Zdravi
--
                                                 Stano