VPN pomoci VTund

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Pondělí Červen 11 10:56:01 CEST 2001

> Staci touch, ale je treba znat nazev toho souboru (tun0, tun1 ?), takze
> pokud to nevyctes z nejakeho docu, tak to staci vycist z .rpmka, ktere je na
> strankach tunu k dispozicic.

Fiiiiiha. Mozte napisat akym prikazom potom menite normalny subor na
blokovy resp. znakovy device ?? (t.j. pri ls vidite v pravach c alebo b).
Ja som myslel ze na vytvorenie device sa pouziva mknod.

--
      Jan 'EIS' Satko       Slovak University of Agriculture
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2