Proces s _uplne_ idle prioritou

Pondělí Červen 11 11:32:09 CEST 2001

> vicemene bude chovat pozadovanym zpusobem. Ve Windows jsou tusim jen 3

	Neni pravda, je toho vice a je to daleko komplikovanejsi, stejne jako v
UNIXu...

> Tazatel chtel absolutni reseni, v tom je problem. Kdyz napriklad bude
> program s nice +19 (tj. maximum) delat intenzivne I/O operace, tak na
> systemu poznate, ze neco bezi. Pokud to bude jen vypocetni, tak to temer
> nezaregistrujete.

	Opet neni pravda, empiricky overeno, proces ma nice 19, druhy ma nice
5, presto se procesorova kvanta dostanou na oba (ruznym dilem)... -
puvodni tazatel predpokladam chtel, aby se procesorove kvantum pridelilo
procesu skutecne az v okamziku, kdy by jinak kernel skocil do APM smycky
nebo cekal na asynchronni udalost, tento model obavam se v UNIXove
architekture nelze namodelovat...

Vyvoj software, Intranet / Internet          Anenska 11, 602 00  Brno