instalace Via_686_audio pod RH7.0

radek.karaffa na ct.cz radek.karaffa na ct.cz
Pondělí Červen 11 14:35:37 CEST 2001

)
> Proste ALSA je ALSA.
> --
> Oto 'tapik' Buchta , tapik na neo.cz

Tak v tom pripade mi teda prosimvas pomozte vysvetlit,
proc moje vibra16 pod RH7.0 pomoci sndconfig
byla nastavena za par vterin
ale v Suse7.1 ji YaST2 vubec nenajde ?
Nebo ji najde jen kdyz je PnP ? To nemam rad ...
A s ALSA drivery jsem nepochodil ani rucne.
Kdyz to nastavim v /etc/modules tak ji to stejne nenajde.

Ten linux mam doma, muzu dodat osklive hlasky a obsah konfiguraku.
Prelozil jsem tam jadro 2.4.4 s podporou SB16 jako modul.
Asi si tu kartu vezmu do prace pod RH
a opisu si nastaveni s pouzitim driveru z kernelu

PS:
Nenahodil jsem ji ani pred prekladem jadra, takze nejde o prepsani
modulu.

PPS:
Ach jo, a to jsem si tu vibru nechal prave pro to,
ze s ni nejsou vubec zadne problemy..
Vzdycky na ni pouzivam pod DOS/WIN/SOLARIS/LINUX
stejne standardni nastaveni A220 I5 D1 H5 pripadne ten dalsi port xxx