MDK 8.0: menu v KDE2

Ivo Cilich ivosc na quick.cz
Pondělí Červen 11 14:44:45 CEST 2001

> Tak jsem spustil editor menu, ale k memu prekvapeni tam ten KDevelop
byl!!!
> Tak tomu nerozumim. Muzete mi nekdo poradit?

Tady v praci si nepamatuju cestu ani nazev, ale vim, ze se v jednom adresari
tlucou dve menu (pokud bude zajem o presne cesty, tak mi napiste na
ivo.cilich na nextra.cz a ja na to doma kouknu). Jedno je bez pripony (to
edituji ty instalacky a pod.) a druhe s priponou .mdk (to cte KDE v
Mandrake). Ja to vyresil tak, ze jsem ty menu sloucil v jedno a na druhe
udelal symlink. Ovsem jsem zacatecnik, takze jsou asi i cistci reseni.

   Preji hezky den
                   Ivos C.