KMail - zachrana mailu

Petra Volna petravolna na yahoo.com
Pondělí Červen 11 17:05:17 CEST 2001

dobry den (alespon pro vas)

uprime receno jsem pekne nas****
otevirala jsem v galeonu (0.11) jednu stranku a doslo k neocekavanemu
uzavreni, po kterem jsem nebyla schopna otevrit nic jineho a ani se odhlasit.
udelala jsem reset a po nalogovani a otevreni galeonu jsem zjistila, ze tam
neni historie (coz me zas tak moc nevadi) ale po otevreni KMailu jsem nenasla
nic v configuration ani filtry (jako po nove instalaci) a maily v inboxu jsou
jsou bez hlavicek a textu (jenom no subject a unknown sender, odeslane a
prijate schodne wed. dec 31 23:59). v souboru .kde/share/config/kmailrc jsem
nasla +/- nejake nastaveni (ale proc to neni v kmailu? je to spravny soubor?)
nicmene nastaveni si mohu udelat znova.
co me stve jsou ty maily - nemam zalohu za poslednich par dni a jsou pro me
VELMI DULEZITE (neznam ani ty adresy takze nemohu pozadat znova o zaslani)
je moznost je nejak obnovit?
(mandrake8, kde)

dekuji vsem
(pokud se to podari, zmeni to muj soucasny pohled na svet a hlavne na linux:-)

Petra