Proces s _uplne_ idle prioritou

Lubos Lunak l.lunak na sh.cvut.cz
Pondělí Červen 11 15:22:13 CEST 2001

Milan Kerslager wrote:

> Maximum nice. Nice je jako "hezky", tj. pokud date maximalni hodnotu, bude
> proces vuci ostatnim hezky (tj. nebude okupovat procesor).

 Jenze jak uz jsem napsal v puvodnim dotazu, problem je, ze i s nice 20 ten
proces bude okupovat procesor alespon trochu. Jestli bezi distributed.net
klient s nice 20, normalni procesy maji standardne nice 0 a ja chci pustit
kompilaci na pozadi, tak bud mi bude slusne ubirat cas pro ty normalni
procesy ( kdyz tu kompilaci pustim s nice blize k 0 ), nebo ten
distributed.net klient te kompilaci bude znatelne ukrajovat z prostredku (
to kdyz bude ta kompilace bude s nice blize k 20 ). Navic tak jako tak
proces s nice 20 vs 1 proces s nice 0 dostava porad ten proces s nice 20
nekolik procent CPU.
 Osobne moc nechapu, proc takovahle z meho pohledu dost primitivni vec
nejde, no ale kdyz nejde, tak tedy nejde :(.

 Lubos Lunak
--
 l.lunak na email.cz ; l.lunak na kde.org
 http://dforce.sh.cvut.cz/~seli