Nejde telnet z jineho PC

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pondělí Červen 11 16:10:57 CEST 2001

On Mon, 11 Jun 2001, Zkoumalek wrote:

> Dobry den.
>
> V /etc/hosts.allow mam
> in.telnetd:ALL
> a presto mi nejde telnet z jineho stroje. Spojeni se uzavre a vypise mi
> to pouze spojeni bylo ukonceno... V logu mam connection refused. Mohu se
> natelnetit pouze z localhostu.
> Napada nekoho, v cem je problem?

Pri kladeni takovyhle otazek byva velmi vhodne uvest co mate za system
(distribuci) a jakou verzi. Naprikald pokud by se jednalo o RH7.1
instalovany jako workstation a instalovany s volbou firewal, tak nejspis
mate default zablokovany pristup na vsechny porty <=1024 na vstupu.
Blize pak prikaz ipchains (ipchains -L) ..