KMail - zachrana mailu

Jan Emmer jan.emmer na amm.cz
Pondělí Červen 11 16:27:07 CEST 2001

> Uz KMail nepouzivam, ale ked mi raz zacas padol ( KDE 1.2) tak som musel
> pomazat aj subory oznacene compact (,alebo tak nejako).

Jmenuji se .*.compacted a jsou to docasne soubory, ktere se tvori pri
kompresi folderu bud na pokyn, nebo pokud mate zadane compact on exit ve
volbe pri kazdem uzavreni kmailu. Aspon mam ten pocit. Ale to asi nebude
tenhle pripad.
Napadlo me , jak by slo ty maily natahnout do kmailu - udelat kopii souboru
~/Mail/inbox (mozno pouzit i pro jine foldery) do souboru ~/Mail/inbox2,
spustit kmail, vytvorit folder inbox2, tam by se mely maily objevit, radsi
zavrit kmail a spustit znovu no a pak uz se s tim da neco delat.
Ale!!
- urcite pred akci zazalohovat cely adresar ~/Mail
- zkousel jsem na KDE 2.1, nevim, jak se to chova na 1.2
- pri vytvoreni folderu inbox2 to hlasi dost desivou chybu, ale pak to
funguje (mne se to tvarilo, ze sel do kytek cely kmail i s rozepsanou
zpravou, ale po pokusu o nove spusteni se kmail objevil i s tou zpravou, tak
nevim, jestli se treba jen minimalizoval?)

Za tyto sve rady nerucim!
Zdravi
Emmer