KMail - zachrana mailu

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Pondělí Červen 11 19:04:26 CEST 2001

On Mon, 11 Jun 2001, Michal Vymazal wrote:

> Musim te zklamat. Prave jsem tu vybalil kernel 2.4.5.tar.gz a abych mohl
> reiserfs zaradit do jadra, musim zapnout volbu "Prompt for development
> and/or incomplete code/drivers" (Sekce Code maturity level options).
> Takze s reiserfs radeji opatrne.

No tak s timhle moc nesouhlasim. Opatrnost je na miste vzdycky, ale zrovna
reiserfs patri k tem hodne stabilnim vecim. Pokud se vyskytnou problemy,
tak spise s utilitami pro jeho spravu a ne s samotnym filesystemem.

Jinak k te oprave posty bylo asi uz receno vse. Snad se to podari.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Spatril jsem ji tak jak ji panbuh stvoril.
  A stal se ateistou.