clustering

Tomas Hornicek hornicek na globtel.sk
Pondělí Červen 11 11:48:05 CEST 2001

On Sun, Jun 10, 2001 at 04:51:37PM +0200, Pavel Raus wrote:
> Chtel bych se zeptat, zda ma nekdo nejake zkusenosti s clusteringem.

Jestli se Vam jedna o serverovy cluster pri kterem potrebujete high-availability
doporucuji ultramonkey <ultramonkey.sourceforge.net>

Jestil chcete distribuovat vypoctovou silu pak mosix <www.mosix.org>

> Nasel
> jsem zajimavy SW http://freshmeat.net/projects/clusterd/ . Zkousel to uz
> nekdo? Jak se to chova v praxi pri vysokem zatizeni? Je nejaky jiny
> lepsi
> SW?

nezkousel jsem ho...mam pocit ze se jedna o clusterd z TurboLinux clusteru

>                                                         Pavel Raus

				Dumber

Sure, I'm paranoid! But am I paranoid enough? ;)
Tomas Hornicek
Operation & Maintenance Administration
Globtel a.s.
hornicek na globtel.sk