squid & ftp & MSIE5

Dusan Lampart dusan.lampart na lbox.cz
Úterý Červen 12 09:21:08 CEST 2001

Mam nakonfigurovany squid squid-2.3.STABLE1-5 na RH6.2. Vse funguje
dobre,
az na pristup k FTP z MSIE 5 (5.5) klientu. Ti se snazi pripojit primo
k ftp serverum. Kdyz zakazu ftp port na maskarade, tak nejsou schopni
pouzit
squid-proxy. V MSIE4, NN a Mozille je vse v poradku. Prohledal jsem FAQy
a nikde jsem zadne nastaveni k tomuto nenasel.
Docetl jsem se, ze MSIE5 pouzivat pro pristup k ftp aktivni mod namisto
pasivniho.

Lze nejak donutit squida, aby komunikoval s MSIE5 nebo to musim udelat
obracene
a donutit vsechny MSIE5 aby komunikovali se squidem ? Jak ?

Dusan Lampart