Modem nechce vitoči»číslo

Kebert Martin mkebert na seznam.cz
Úterý Červen 12 10:06:32 CEST 2001

Dne so  9. červen 2001 00:59 jste napsal(a):
> jak inicializujete modem? atz nebo at&f?
> doporucuji at&fx3 (nekdy at&f1x3 - viz prirucka k modemu) - s atz nikdy
> nevite, co mate ulozene v NVRAM ...

Co je v NVRAMce vim vzdycky. To, co jsem ulozil pomoci AT&W. A pokud to chci
zjistit ( co jsem vlastne ulozil) tak by melo fungovat AT&V  ( muze se lisit.
Napr. US Robotics Courier to ma jako ATI5). Je fakt, ze alespon jednou (
poprve pri pouziti toho Couriera) jsem musel dat AT&F1X3&W (Neboli "Nastavit
do tovarniho nastaveni s flowcontrol hardware", "vypnout cekani a hlasku "NO
DIALTONE"," Ulozit nastaveni do NVRAMky").
 Pokud nebude vadit ze modem nebude znat obsazovaci ton, jakesi "cekani na
odpoved"(Pouziti snad pres Telecomi X-kartu nebo jak se to tedko jmenuje),
cekani na RING po nemz je mozno dale tocit cislo(vyvolavani pres ustrednu.
Stejne se pouziva casteji carka (pauza)) a rikat pouze "CONNECT" bez uvedeni
rychlosti pripojeni, tak je mozno misto X3  dat X0.

P.S.: Pokud je nekdo na stary ustredne(hodne stary), tak obcas modem neumi
poznat ani ten obsazovak :-).

--
Kebert Martin <mkebert na seznam.cz>

Daląí informace o konferenci Linux