askey modem 1456VQH-R1

Kebert Martin mkebert na seznam.cz
Úterý Červen 12 10:13:32 CEST 2001

> A bylo tam VQE nebo VQH? Jinak chipset je tam Rockwell (aspon ty napisy
> tak vypadaj), ale nechtejte po me opisovat ty miliony cisel ;)

Myslim, ze Vam skutecne jeste neco chybi v tom oznaceni modemu.
V1456VQE jsou minimalne ctyri verze. Lisi se priponou k tomuto oznaceni. Melo
by byt asi takhle  "V1456VQE-R2" (popsan v hardware.penguin.cz jako funkcni a
bezici). Mel jsem na stole myslim "V1456VQE-R6" a to byl winmodem. Takze je
nutno uvest i to "-R<cislo>".

--
Kebert Martin <mkebert na seznam.cz>