Re: problém s LILO

Petr Kolar Petr.Kolar na vslib.cz
Úterý Červen 12 11:27:46 CEST 2001

Karel Dudasek <dudasek na vtopu.army.cz> wrote:
> # Start LILO global section
> boot = /dev/hda
> ^^^^^ - tady se mu rekne, kam ma nahrat lilo ( Pokud tam budete mit
>     neco jako /dev/hda[123], znamena to, ze v MBR zustava stale
>     klasicky boot record a proto vam asi nabihaji Windows.

Ale zase je to (tj. nemit LILO (respektive jeho prvni cast) v MBR) asi
nejrobustnejsi reseni . Programem fdisk v Linuxu i ve Windows lze zmenou
aktivni partition odstavit nebo aktivovat LILO. A je-li aktivovane LILO,
pak lze pri bootu vybrat, jestli se bude bootovat do Windows nebo Linuxu.
Ale pokud mate dva disky, tak musi byt (prvni cast) LILO na tom prvnim.

                                                      S pozdravem
--
                          ***  Petr Kolar  ***
             Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229