RH70 - route IP mezi kartami

Adam Rogalewicz xrogalew na informatics.muni.cz
Úterý Červen 12 11:33:43 CEST 2001

 Miroslav Dvořák napsal:
> Server Duron 800, 256 MB RAM, 2x Realtek 8139 (adresy 192.168.1.70 a
> 192.168.2.70), serverová instalace.
> Na síti 192.168.1.0 jsou připojeny stanice a na síti 192.168.2.0 servery.
> Jeden ze serverů je připojený k internetu.
> Ping z Durona proběhne správně do obou sítí ale ze stanic proběhne ping
> pouze na kartu 192.168.2.70, dál ne.
> Zkoušel jsem statické i dynamické routování a výsledek je vždy stejný.

A co pocitace v siti 192.168.2.0/24
Jak maji nastavene routovani.
Vedi treba, ze do site 192.168.1.0/24 maji routovat pres tento pocitac a
ne pres gefaultni gw do internetu?
(Pokud byste nechtel nastavovat routovani na kazdem z pocitacu v siti
192.168.2.0/24, tak to lze udelat pouze "jejich" defaultni brane.)

Pozn. V tomto pripade mi navrh s maskaradou pripada bezduvodny, protoze
obe sitove karty maji privatni IP-adresy.

P.S. Predpokladam, ze IP-forwarding mate zapnuty ...

s pozdravem

-- Adam Rogalewicz

Za výše uvedené údaje autor neručí ...
* e-mail : xrogalew na informatics.muni.cz    *
* web    : http://www.fi.muni.cz/~xrogalew *

"Neni divu, ze jsem zmaten. Jeden z mych rodicu byl muz a druhy zena."