dosemu, cestina a ramecky

Michal Sobek michal.sobek na hotel-kostelec.cz
Úterý Červen 12 12:56:17 CEST 2001

  Asi pred rokem jsem resil stejny problem, nekonec jsem to jeste v praxi
nenasadil, predelaval jsem si take nejaky font, kdyz ho vyhrabu, poslu,
bude-li zajem, i kdyz nevim, jestli je cela tabulka v poradku, chodilo to v
terminalu, mel jsem to nachystane tak, abych se prihlasil telnetem na
server, tam spustil dosemu a v nem aplikaci. Ale pred casem byl zde v
konferenci tento odkaz
http://www.penguin.cz/~ric/index.php/docs/screencz/screencz?noframes=0&,
priznam se jeste jsem to nezkousel :-(

Michal Sobek