zajimavy casovy problem

Jiri 'Eagle' Novak eagle na unicode.cz
Úterý Červen 12 14:18:28 CEST 2001

  Zdravim,
mam Mandrake 8.0, na nem sambu (2.0.7, aspon myslim, tu z inst. CD). Kdyz ve
winech vytvorim soubor na sitovym disku (u me je to H:, coz je muj domovskej
adresar) a kouknu na cas, tak vidim 14:00. Kdyz se ale prihlasim pomoci
putty jako root a kouknu na cas vytvoreni, tak vidim 8:00, tj. o 6 hodin
zpet.
Podobne kdyz mi prijde e-mail, tak ma cas prijeti na unixu spravnej, ale v
MS Outlook Express uz o 6 hodin dal.

Pravdepodobne je potreba nastavit nekde casove pasmo, ale nikdy jsem to
rucne nedelal, tak bych prosil o radu (skoro je mi az stydno otravovat s
takovou blbosti).

Jirka 'Eagle' Novak
eagle na unicode.cz