Linux na 386/2MB RAM

Oto 'tapik' Buchta tapik na neo.cz
Úterý Červen 12 15:02:18 CEST 2001

Miroslav Lednicky wrote:

> Dobry den!
>
>     Prisel za mnou student, s tim, ze chce nainstalovat Linux
> na pocitac (nejaky stary laptop), ve kterem je jen 2MB RAM.
>     Vsechny distribuce (RH 4.x, Slackware 3.2, Debian 1.2), ktere
> tu mam chteji alespon 4MB RAM. Nez zacnu neco nekde
> tahat, znate neco mensiho (krome Monkey)?

IMHO na tom pujde urcite rozchodit i ty nejnovejsi distribuce, akorat
bude problem s X-ama. Ty tusim chtely uz hrozne davno minimum 4 MB.

Ja bych zkusil vytahnout disk a strcit do masiny, ktera ma alespon 4MB,
vzit nejaky hodne stary redhat (4.2) a nainstalovat to na ten disk.
Zkompilovat jadro s minimem veci, udelat velky swap, /bin/sh nalinkovat
treba na ash, nastavit pres lilo pamet na 2MB a pak se uvidi.

Tusim, ze ten strop 4MB byl problemem pri instalaci, ne pri behu.
Na 2MB jsme videl Linux behat (uznavam, byl to tusim RH 3.0)

Prendat ho do laptopu a zkusit nahodit.

Jinak mne ted napadlo, co takhle Sarah 1.0?
Ten byl udelany z nejakych rannych trojkovych redhatu...

--
Oto 'tapik' Buchta , tapik na neo.cz