Hubicka (CZ) != Jaeger(EN) (OT)

Richard Jelinek rj na suse.cz
Úterý Červen 12 15:38:18 CEST 2001

Jan Taus wrote:
> viz
> clanek http://www.suse.cz/cz/news/PressReleases/archive01/amd_hammer.html

> viz
> clanek http://www.amd.com/news/prodpr/21013.html

;-) Zajimave. Fakt nevim kdo co rekl, nebo jestli to tvrdi oba.
Muze byt, ze Jäger cetl statement od Hubicky a pak to tlumocil AMD,
nebo opacne. Rozhodne oba pracuji na simics

(AMD x86-64 emulator)

--
S pozdravem,

	Dipl.-Inf. Richard Jelinek

SuSE CR, s.r.o.                                 e-mail: rj na suse.cz
Drahobejlova 27                                 tel: +420 2 8309 5373
190 00 Praha 9                                  fax: +420 2 8309 5374
Ceska republika                                 http://www.suse.cz