zatuhnuti systemu

Jiri Chaloupka dev na b2bexpander.com
Úterý Červen 12 16:54:02 CEST 2001

Kdysi davno jsem mel RH6.2 na stroji s PII/233 /64M RAM a choval se podobne
(vytuhnul, prestal reagovat na klavesnici/mys, lokalne pomohl pouze tvrdy
restart, pritol pres telnet se tam slo dostat - pokud se to stalo v dobe,
kdy byl v siti - ne vzdy ...)
Postupem casu jsem dospel ke konstatovani vadne RAM ...
Chaloupka

--
Jiri Chaloupka
B2BExpander.com