Ako buildnut crosscompiler

Úterý Červen 12 20:42:55 CEST 2001

On Tue, 12 Jun 2001, Peter Hanusiak wrote:

>  pokusam sa skompilovat crosscompiler pre m68k a konci to stale s
>  nasledovnou hlaskou. [...]
>  co je zrejme pretoze sa pokusa hladat tieto subory v
>  /usr/local/m68k-linux-gnu/include
>  Ale ja nemam ziadne includy pre m68k. Ako sa to vlastne ma kompilovat
>  aby som sa vyhol tomuto problemu? Alebo si mam najprv ziskat includy
>  pre konkretnu platformu?

Sehnat si inkludy (a knihovny) pro cilovou platformu je A) zadouci,
protoze bez nich stejne nebude ten kompilator moc k uzitku, B) nutne,
protoze to pada ve fazi, kdy se kompiluje libgcc, cili crosscompiler je uz
hotovy a snazi se s nim provest prvni kros-kompilaci: vyrobit si knihovnu,
ve ktere ma nektere pomocne funkce, ktere prelozene programy pouzivaji.

BTW: asi budou take potreba "cross-binutils" pro m68k (specialne as).