squit+tproxy+ipchains

d na d-c.sk d na d-c.sk
Úterý Červen 12 23:57:19 CEST 2001

Zdravim

Potykam s s problemom , vid $SUBJ. Squid robi asi tolko ze necachuje ale
kazdu jednu stranku berie priamo z netu, coz sa mi na nasej biednej
linke moc nevidi.
Mohol by som poprosit niekoho z Vas , kto prevadzkuje takuto kombinaciu
aby mi zaslal squid.conf a rychly navod ako setnut tproxy a ipchains ?
(opdotykam ze transproxy howto uz mam za sebou a taktiez som prebrouzdal
par konferencii ale bezvysledne), popripade ak mate niekto lepsi sposob
ako vsetko presmerovat na proxy.

Dakujem
                                     Daniel Ciprus
                                  email : d na d-c.sk