rsync://ftp.linux.cz/pub....

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Středa Červen 13 08:17:21 CEST 2001

> : Nedari se mi spojit se serverem ftp.linux.cz pomoci protokolu rsync :
> : ...

> 	Problem s nefungujicim reverznim DNS pro vasi IP adresu.

Neverim !

$ nslookup
Default Server:  fw.tenez
Address:  10.0.0.255

> server ns.fi.muni.cz
Default Server:  anxur.fi.muni.cz
Address:  147.251.48.3
Aliases:  ns.fi.muni.cz

> fw-tenez.tenez.cz
Server:  anxur.fi.muni.cz
Address:  147.251.48.3
Aliases:  ns.fi.muni.cz

Non-authoritative answer:
Name:    fw-tenez.tenez.cz
Address:  193.85.145.230

> 193.85.145.230
Server:  anxur.fi.muni.cz
Address:  147.251.48.3
Aliases:  ns.fi.muni.cz

Name:    fw-tenez.tenez.cz
Address:  193.85.145.230

Pritom zadny problem s reverzi nehlasi ani "The DNS Sleuth" a nejsou
ani problemy pri stahovani z ftp.linux.cz, kde se taky vyzaduje
funkci reverzni zaznam v DNS.

Takze se ptam, jak je mozne ze ftp projde a rsync ne ? Kontroluje se
tam jeste neco jineho ? A co bych mel jeste zkontrolovat u sebe ?

Opakuji, ze prenosy pomoci rsync byly jeste pred tydnem bez problemu
a na nasi strane se nijak nemenila konfigurace.

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s