FW: jak rozchodit bezdiskovou stanici ??

jaroslav.kodet na ct.cz jaroslav.kodet na ct.cz
Středa Červen 13 09:21:37 CEST 2001

Dostala se mi do ruky celkem hezka vec: bezdiskova stanice i486/133,
ktera se po spusteni snazi vyhledat netware server.
Rad bych tu stanicku pouzil jako X-terminal, ale nevim jak dal. S
Novellem nemam zadne zkusenosti a tak vubec netusim, jak remote boot
na netware funguje.
Potreboval bych poradit, co vsechno musi na Linuxu bezet, aby tato
stanice dostala co potrebuje - t.j. obraz jadra ktere by mohla spustit.
Zatim jsem zkousel:
insmod ipx.o      //modul pro ipx
nwserv            //spousti mars-nwe

nic se nedeje.

diskless-HOWTO mi moc nepomohlo (treba jen neumim cist :-)

Neresil nekdo neco takoveho ?