shanim arch.program pro pasku (WangDat 3100 SCSI)

František Blaha frantisek.blaha na c-mail.cz
Středa Červen 13 09:13:37 CEST 2001

Vazeni,
poradte mi jaky obsluzny program pouzit a kde ho sehnat pro archivaci a
obnovu dat na pasku (WangDat 3100 SCSI). Zarizeni je pristupno na /dev/st0.
Zatim jsem zkousel v MC pres F3 prohlednout /dev/st0 - v zarizeni jsem mel
datku vytvorenou pod novelem - zobrazila se data ze zacatku pasky. Tim jsem
se presvedcil ze zarizeni fyzicky funguje, ale dal nevim jak postupovat. Zda
mam pro zarizeni definovat nejaky souborovy system (jaky ), zda se musi
paska formatovat.

Dekuji za radu

S pozdravem Frantisek Blaha