Lilo a SuSE 7.1

Zkoumalek zkoumalek na seznam.cz
Středa Červen 13 11:53:41 CEST 2001

Dobry den.

Mam na pocitaci SuSE 7.1. v SuSE config se mi po instalaci udelaly 2 polozky do menu.
Linux
SuSE

Kdyz vyberu Linux, najede mi linux s jadrem 2.2. Kdyz vyberu SuSE, najede mi jadro 2.4. Pri kazdem spusteni je implicitne vybrana prvni polozka, takze ja musim prepnout na druhou a pak vyber potvrdit. Chtel jsem udelat, by byla vybrana ta polozka SuSE, ale nedari se mi to. Pustil jsem si na to klilo a tak jsem si vybral, ze chci defaultne spoustet Suse, ale stejne se mi po restartu zase vybralo Linux a musel jsem to rucne prehodit. Hledal jsem v prirucce, ale nic jsem nenasel. Zjistil jsem, ze klilo akorat v lilo.conf obe polozky prohodilo, takze prvni byla SuSE a druha Linux, ale nevim, proc to nechodi, kdyz je to v lilo.conf opacne nez pak na obrazovce.
Ma se jeste nekde neco udelat, abych to mel opacne?

Predem dekuji za odpoved.

Takhle to mam v lilo.conf

boot    = /dev/hda
vga     = normal