Mandrake - rc.config

Stanislav Meduna stanom na etm.at
Středa Červen 13 12:40:27 CEST 2001

Zdenek Mazanec schrieb in Nachricht <007701c0f3ea$f466d290$45f241d4 na ctt.cz>...

>(pripadne odnasite ze zamceneho auta na ulici panylek radia,

Pravdepodobnost, ze mi na ulici ukradnu radio (ak uz teda
nie cele auto) je o mnoho radov vyssia ako ze sa mi
vo vlastnom byte niekto prihlasi do pocitaca a urobi tam
nieco, co by bez znalosti hesla neurobil.

Data, ktore za ochranu stoja, mam samozrejme zasifrovane.

Nemile je, ze to uci zaciatocnikov chybne navyky, ale z praktickeho
hladiska je ochrana heslom proti cloveku s fyzickym pristupom
k masine vcelku iluzorna.

Zdravi
--
                                                   Stano